Arbetat

2010-02-17 @ 17:24:53
Jaha så var vardagen här igen, upp tidigt och iväg och jobba, suck! Fast jag ska väll inte klaga när jag haft två underbara veckor att koppla av på. Det är nog förkylningen som gör mig trött och att jag inte har någon ork. Men det har varit en bra dag  på jobbet i alla fall. Vi har bara ett labb öppet för vi är lite ont om folk just nu!

Tur att jag har bilder att titta på så kan jag drömma mig tillbaka. Vi har redan börjat spåna på nästa resa till Thailand som nog blir runt jul och nyår nästa år, så Jenny kan följa med utan att missa för mycket i skolan!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig bild. Har aldrig varit på Thailand men skulle vilja åka dit någon gång i framtiden.

2010-02-17 @ 18:13:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0