Idag har jag ...

2010-12-02 @ 21:07:26
... jobbat halvdag, Micke hade velat att jag var hemma hela men det gick inte. Kände när jag gick upp i morse att det hade varit skönt och varit ledig, sov ju inget natten mellan tisdag och onsdag och det blev inte så mycke sömn i går på dagen heller. När jag kom hem från jobbet åkte vi till Trosa med Sussi och Pierre och ordna med lite saker. Sen var vi förbi och hälsa på svärmor, hon bor hos Sussi nu. Ibland känns livet lite orättvist, varför kan man inte få leva och må gott utan hemska sjukdomar som skördar liv i förtid!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Livet är så orättvist ibland.

Och sorgligt.



Kram

Susanne

2010-12-02 @ 23:18:30
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0