Det blev inget ...

2010-12-14 @ 18:37:26
... besök på BB, inga besökare får komma in pga RS-virus. Så vi får vänta tills de kommer hem innan vi får se honom.

Varit hos sjukgymnasten, hon knåda bort några knutor och så fick jag ett träningsprogram. Så nu måste jag iväg och handla en pilates boll. Jag tränade när jag kom hem från sjukgymnasten, fast övningarna på bollen körde jag på golvet och stol.

Sen har jag varit ute med tjejerna en och en, Krita är så rolig och gå ut med själv. Drar nästan inget i kopplet och gör hon det kan jag bara harkla mig så drar hon inte mer. Nova vill bara busa i snön, hon studsar i snön och väntar på att jag ska sparka upp snön så hon kan hoppa upp och försöka fånga den.

Kommentarer
Postat av: Helene och Tage

Vi tycker att Hurtta-täckena är jättebra. Elsas dykardräkt är bra eftersom den stängs med dragkedja i ryggen och det är lite ben framtill - ingen snö kan komma in vid bröstetoch magen. Tages täcke är mjukt, fodrat och passar han kroppsbyggnad perfekt. Krita och Nova är så supersnygga i sina stickade koftor, men tyvärr funkar inte det hos oss - Tage älskar att lattja med allt som är mjukt, garn-igt, lurvigt och pälsigt...fniss

Kram / H.

2010-12-15 @ 18:09:47
URL: http://tage.hundbenet.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0