Torrt tält!

2010-08-10 @ 19:41:54
Nu har vi varit till Gnesta och mina föräldrar och satt upp vårat blöta tält, så nu är det torrt och fint! Skönt för man vill ju inte att det ska ligga och mögla!

De har ju en lillstuga och runt den har vi satt stacket så hundarna kan springa lösa. Pappa har lagt en massa bräder under en pressening. Vi började sätta upp tältet utan för staketet, sen hör vi bara världens liv under presseningen och sen far deras katt Rasken ut och Krita och Nova skällandes efter, han hinner precis hoppa över stacketet och klätrar upp i närmsta träd. Pappa fick ta stegen och klättra upp och ta ner honom, sen stack Rasken iväg och visa sig inte mer. Jag hoppas han kommit hem nu och mår bra, ursch va arg jag blev på hundarna!


Några som satt och syka oss när vi fika!

På vägen från mamma och pappa stog dessa rådjur och beta så lungt, ända tills jag skulle ta kort, då sprang de iväg!

Kommentarer
Postat av: Carina

kattern framkallar ofta den reaktionen hos hundar även mina som bor ihop med 2 stycken. Hoppas katten har kommit hem nu...

2010-08-10 @ 21:21:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Edvardandrine

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-05-13 @ 13:21:53
URL: http://edvardandrine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0