Promenad och lek

2010-08-16 @ 18:58:48
Gick ut med Krita först, gick till lilla skogen, så hon fick hoppa upp på stenar öva även kontaktfält. Gick vidare, sen i en glänta lekte vi med kamptrasan, kasta - hon hämta - vi kampa osv. Sen på gångvägen körde jag stanna och inkallning. Sen när jag säger "hopp och lek" så fortsätter hon gå fint bredvid mig och tittar och har fullt fokus på mig, hon är så söt.

Väl hemma tänkte jag byta hund och ta ut Nova, men hon var inte hemma, husse hade tagit ut henne, så det blev ingen träning för henne mer än att vara ute utan Krita. Så då tog jag och öva target med Krita, har inte gjort det på ett tag men det gick bra, vissa gånger kastar hon sig på locket och ibland strår hon där och börjar med alla möjliga konster tills hon kommer på locket och kastar sig på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0