Nu har jag ...

2010-08-11 @ 19:05:34
... varit ute med först Nova och sen Krita. Nova skötte sig riktigt bra, gick på i bra fart för en gångs skull, annars går hon ju alltid och bromsar. Körde mycke gå fint, stanna och lite inkallning. Krita skällde som bara den på en stor svart hund, tog ett tag innan jag fick hennes uppmärksamhet, men sen gick det bra. Ja förutom fåglarna som man måste skälla på, fast det går bättre det med, vissa gånger om jag tar henne i rätt ögonblick räker det att jag säger ahah och hon struntar i fågel och tittar på mig, så små framsteg. Väntar på att Micke ska komma, han är och handlar, sen ska vi äta. Man vänder verkligen på dygnet när man har semester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig bild på dem! :)



SV: ja jag försöker att vara noga med lillan och hennes höfter, blir själv enormt frustrerad över att inte kunna gå på långpromenader men men... Funderar på att köpa en egen barnvagn till henne nu! :)

2010-08-11 @ 20:29:27
Postat av: Nathalie och Vilja

Tycker absolut att du ska ha en aussie - spana in www.australianshepherdklubben.nu vettja! :) Som vuxen blir hon galet vacker och underbart lydig, vadårå? ;)

2010-08-11 @ 22:05:06
URL: http://www.entjejenhundenhusvagn.se
Postat av: Carina

Vad skönt att datorn är fixad.



Vi hade oxå problem med skällande i morse, stod en tjej med en stor schäfer och det tog lång tid innan jag fick kontakt med Tyson, skällde som en galning. Men det gick och då blir man lycklig :-)

2010-08-11 @ 22:05:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Quila o Ronja

Skönt att du fått ordning på datorn. Jaa, hemska tanke, om alla bilder skulle försvinna. Trivs du bra med kameran? Fina bilder blir det i alla fall ;-)



Ha en bra dag

Susanne

2010-08-12 @ 10:24:58
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0