Nu har jag ...

2010-08-14 @ 19:03:56
... varit ute på fotbollsplan och lekt och kampat med tjejerna. Läste Kickans och Pudelbus bloggarna igår och båda pratar om lekens betydelse i träningen och i vardagen, jag vet att jag leker för lite med dem, så nu ska det bli andra bullar. De ska tycka att matti är rolig!

Men f-n vad myggor det var, blev helt uppäten, Micke fick sin beskärda del han med fast han bara var korta stunder på fotbollsplanen och sen gick promenad med den jag inte lekte med. Jag var helt slut och svettig och tjejerna flämta som bara den när vi var klara. Precis när vi packat ihop allt och var på väg där ifrån såg vi en hund (tror det var en flatcote) inne på dagiset och tjejerna var ju tvugna att skälla, typiskt!
 


Kommentarer
Postat av: Carina

oj det var rejäla myggbett. Jag brukar så såna stora oxå fast jag har klarat mig otroligt bra denna sommaren, bara blivit stucken och bitan av allt annat :-)

2010-08-15 @ 07:09:56
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0