Lite shopping, middag och bio!

2010-08-17 @ 22:32:48
Nu har Micke och jag varit iväg sedan två på eftermiddagen, först åkte vi till Zoovaruhuset och köpte selen (som visa sig vara för små, så nu måste jag åka och byta), koppel och godis.

Sen åkte vi till Heron City, knatade runt lite i affärena. Det jobbigaste med Heron City för mig är att det är så öppet och högt, jag får kramp i benen och ont i magen för att jag är höjd rädd.

Sen gick vi och åt på en restaurang som hette Amazon, jag tog en Sovlaki och Micke tog någon köttbitt och pommes, jätte gott!


Sen blev det lite väntan innan filmen började, det blev Inception vi såg, den var bra!

Trevligt att göra något bara Micke och jag, det blir inte så ofta vi gör det!

Kommentarer
Postat av: Carina

vilken härlig dag ni har haft. Vilken djuraffär, där verkar vara en del att välja på, me like :-) skönt att komma iväg och göra något själv och inta alltid ha bara eller djur med sig.

2010-08-18 @ 10:03:21
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0