Jaha, då var ...

2010-08-22 @ 11:41:59
... sista semesterdagen här då! Tiden går verkligen snabbt. men det ska bli kul och träffa alla jobbarkompisar igen. Har jour hela nästa vecka, så jag behöver inte gå upp klockan fem förrens nästa, nästa vecka skönt!

Varit ute med tjejerna på en morgonrunda, blev endel hoppa upp på stenar och mycke balansgång på alla trädstammar vi hitta, sen har vi ju hittat ett staket som är perfekt att gå på! Jag måste komma igång och träna nu, får ta mig i kragen och gå ut och köra senare idag!



Känns som det är lite höst i luften! Men jag har inte sett ett rönnbär ute i skogen, man kan ju undra om vi får någon vinter i år!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0