Ja kvällen och ...

2010-08-28 @ 14:55:53
... natten var lugn, hade inte en enda patient. Tur att man har en trevlig jourkompis att fördriva tiden med!

Idag har jag inte gjort så mycke, Micke och jag har varit iväg och handlat, tråkigt men nödvändigt. Har inga planer för kvällen, får se vad som händer! Jenny drog precis iväg till Emelie och Tobbe vet jag inte när han kommer hem, Micke är också ute på vift, så just nu är det hundarna och jag! Kan va skönt de också att få vara aldelses själv, händer inte så ofta nu för tiden!


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst kan det vara skönt att vara helt själv med bara hundarna som sällskap. Du kan sitta och surfa/blogga hur mycket du vill eller titta på vilken kanal du vill :-) ha en härlig kväll, kram

2010-08-28 @ 18:21:44
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

jag håller emd dig om att ibland är det skönt att få vara hemma själv och njuta av lugnet. Det saknar ajg ibland efter att gubben började jobba hemma. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-08-30 @ 10:54:15
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0