Ja då vet ...

2010-08-24 @ 09:35:35
... man att man lever! Har avklarat första arbetspasset efter semestern och nog sjutton har vi jobbat. När jag jobbar kväll och jour, så börjar jag klockan 15:30 och har arbetstid fram till 24:00, där efter (24:00 - 08:00) är det jour, har vi inga patienter så sover vi och har vi så jobbar vi. Igår kväll hade vi en patient som kom vid femtiden, sen käka vi middag vid halv sju, sen sökte det oss igen vid niotiden och så jobba vi fram till straxt innan två, gick och la oss, det sökte på oss igen vid halv tre och så jobba vi fram till halv sex, så jag känner mig ganska trött nu. Ska ta och gå och lägga mig och sova några timmar, så jag blir trevlig att umgås med. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0