Godmorgon, ja jag ...

2010-08-24 @ 15:09:34
... vet att det är eftermiddag, men jag vackna för en timme sedan, eller det känns inte riktigt som jag är vaken än. Nåja får stå ut med det och krypa i säng tidigt i kväll.

Eftersom jag känner mig så seg, orkade jag inte gå en långpromenad som jag tänkt, så det blev en kortare runda med aktivering i stället och det verkar som det fungera, för nu ligger tjejerna och sover igen. Tänk va hundar kan sova igentligen!

Så här låg tjejerna och sov när jag vackna, visst är de söta. Skulle ta en bild där bådda var med men då vakna det så klart!

Här ser man en del av de stenar som tjejerna får hoppa upp och ner från!

Nova hitta en pinne hon sprang med en bra stund, hon var så söt!

Krita gick som vanligt och snosa och speja!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja det är så kul med nya utmaningar =)Ni får lycka till med eran agilytikurs när den börjar :)

2010-08-24 @ 16:11:40
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Carina

Vad härligt det ser ut när de sover, visst är det otroligt så mycket de kan sova. har fått min kallelse till agilityn, den sätter igång den 8 september, ska bli sååå roligt :-) kommer ni att gå någon fortsättningskurs eller träna själv?

2010-08-24 @ 21:29:01
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0