Ridning

2010-04-13 @ 21:39:05
Ja så fick jag äntligen rida, var sjuk två gånger och hade ju jour förra veckan. Ridläraren ville att vi skulle rida ut idag, men det ville ingen av oss. Så då fick vi jobba volter med fyra bommar, i trav och galopp, innan och utanför om vart annat, galopp och bryta av till trav på varannan m.m. Var riktigt kul. Avsluta med galopp i båda varven på ridbanan, härligt att få galoppera så mycke, men jag lär nog få träningsvärk. Fick rida Linlugg igen, man får verkligen skenkla henne varje steg, men jag fick fart på henne. Men hon är stel så jag fick henne inte att gå lika fin i form som sist jag red henne. Men jag känner mig nöjd ändå med ridningen idag!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Härligt att du äntligen fick rida :)

Kul att det kändes så bra fast hon var stel.

Jag tycker att galoppen är den roligaste gångarten :)

2010-04-14 @ 07:46:31
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0