Nova

2010-04-12 @ 14:28:52
Nu skiner solen ute och det är jätte skönt ute, snacka om omslag i vädret.

Varit ute med hundarna en och en, Nova är verkligen en liten försiktig hund, jag måste bygga upp hennes självförtrodende. Ser hon någon som kommer och går framför oss måste hon stanna och kolla lägget, har de ingen hund är allt ok och hon går vidare. Annars stannar hon och man får då börja muta med godis och försöka få med henne, med varierat resultat. Oftas är jag förre henne att se att vi möter hund och börjar mata så fort hon tittar på hunden. Men ibland känns det bara hopplöst, gör det någon nytta det jag gör med henne eller.

Oj det blev lite deppigt inslag och så känner jag mig inte just nu, solen skiner ju och allt är bra. Men ibland grubblar jag ju på min lilla tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0