Godmorgon

2010-04-12 @ 10:50:36
Det var inte alls skönt ute, mullet och ruggigt. Tänkte inte gå så långt alls, gick upp i lilla skogen, där fick de hoppa upp på stenar. Gick vidare möte Marie och sheltisarna där, Krita fick busa med dem och skötte sig jätte bra. Nova är rädd som vanligt, men nu plasera jag henne mellan mina ben och jag sitter på huk och kommer de för när sa jag nej och putta bort, läste om det i Kickans blogg. Sen vet ju Marie lägget så hon håller koll på sina och kallar på dem om de kommer för nära, men det var jätte bra träning Nova.

Sen gick vi vidare ner förbi hundgården och upp i skogen, där stötte vi på tre rådjur, som Nova var så intresserad av Krita gick bara och nosa, vet inte om hon inte såg dem. Sen efter det blev det lite balans på trästammar. Sen fick de gå fint på samma sida genom Brunnsängs centrum och hem, så vi var ute nästan en timme och en heldel träning på vägen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är kul :)

Här har vi soligt idag, helt underbart :)

2010-04-12 @ 11:15:55
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jo lillhingsten som snart är en vecka är skitsöt och både jag och Ebba är grymt sugen på att kidnappa honom ;)

2010-04-12 @ 12:13:37
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0