Godmorgon

2010-04-23 @ 09:59:59
Som vanligt hamna jag här vid datorn och äter frukost, hm börjat bli en vana. Hade en extra jour i går kväll, blev väckta nu på morgonen vid sex och så jobba vi fram till klockan åtta. Bra tid och bli väckt på och inatt har jag sovit bra också.

Solen skiner och det är jätte varmt och skönt ute. Idag har jag bara Nova hemma, Krita är med Jenny i skolan igen, det var hund dag. Så Nova och jag har varit ute på en skogspromenad, hon var inte lika rädd som hon brukar när man går med henne själv, det är på vissa ställen hon stannar upp eller går bakom. Men på andra sprang hon före och såg så glad ut.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

jag äter alltid min frukost vid datorn. Vad mysigt med en hunddag på skolan. Sonen väntar bara på att dem ska ha en sådan dag också så han får ha Tassen med sig. Det är bra att kunna gå ut med hundarna en och en och riktigt träna dem. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Marina

2010-04-23 @ 10:16:13
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

brukar oxå äta vid datan :D

2010-04-23 @ 14:30:34
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag har min bärbara stående på köksbordet så det bli alltid frukost vid datorn :-) sitter och läser tidningen på datorn istället för att ha pappersupplagan hihi. Vilken härlig promenad ni hade i morse. Ha en mysig helg

2010-04-23 @ 21:30:17
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0