Skit!

2009-09-05 @ 10:41:03
I går paja våran dator, så nu är allt vi sparat i datorn borta, skit tråkigt! Det är inte första gången det händer, så alla kort i från kameran har jag i alla fall sparat på CD, men inte korten från mobilen, tänkte göra det härom dagen men dum som jag var gjorde jag inte det. Så nu ska vi gå och köpa en extern hårdisk, så inget går förlorat igen!

Idag ska Emelie och Jocke komma förbi en stund. Så jag måste sätta fart med att städa, ser förjävligt ut här hemma, skulle ju nästan behöva damsuga varje dag pga av att hundarna fäller men det orkar jag inte.

I morse fick jag med mig Jenny på långpromenad i skogen, skönt att ha sällskap! Hundarna tycker det är så skönt att gå i skogen, det busar med varann och far runt.




I går på kissa godnatt turen, försökte jag fota månen, men det gick inte så bra!

Månen är det vita ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0