På ett av ...

2009-09-27 @ 11:14:41
... skåpen här på jobbet, är det en som satt upp en bild (tecknad serie) på en äldre dam lite rund och en pojke som är på väg ut i vattnet. Och pojken säger: VAD DU ÄR FIN MORMOR DU SER PRECIS UT SOM EN SUMOBROTTARE! Jag tycker den är så söt, för han tycker faktiskt hon är fin!

När jag var lite runt fem-sex år, var jag med pappa och några till på hastighetsåkning. På vägen hem i bilen satt jag och skröt om min pappa och så sa jag: MIN PAPPA HAN KAN ALLTING, HAN ÄR SOM EN PÅSENÖTTER! Jag hade hört min farfar säga det till min pappa och för mig gjorde ju pappa bara bra saker! Men min pappa säger att det är det bästa beröm han fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0