Godmorgon

2009-09-28 @ 09:52:02
Sitter här vid datorn och har precis ätit upp min frukost. Jag är helt slut! Jobbade nästan hela natten! Vi gick och la oss i går kväll vid tio och hade precis lagt oss till rätta och skulle sova då sökte de första gången. Ner och jobba och sen trodde vi att vi var klara, upp till jourrummen, la oss, han ligga i en kvart, sen sökte det igen, och sen jobba vi till klockan sex. Så jag har bara sovit två timmar nu på morgonen.

Det blev mycket jobb denna jourvecka också, kom upp i 13,5 timmars över tid. Det har varit mycket på jourerna sista tiden. hoppas det inte håller i sig Ska dricka upp mitt te sen ska jag krypa ner i den sköna sängen. Godnatt eller ska man säga godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0