Kom precis hem ...

2009-10-29 @ 19:10:33
... från kvällspromenaden, det var kallt ute. Men det var skönt med en promenad. Hundarna skötte sig skapligt. I morgon ska Jenny och jag träna dem på fotbollsplanen.

I går la jag mig i sängen vid halv nio, jag somnade nästan på en gång, var så himla trött igår.

Nova ligger ju och tuggar på sin ena fram tass, så nu har det blivit infekterat. Prata med vetrinären idag, skall dit på tisdag. Hon undra om jag satt på henne tratt och det har jag ju inte haft. Vi har ju bara försökt hindra henne att bita på den. Men idag gjorde jag en tratt till henne, den blev lite liten men hon kan ha den tills vi ska till vetrinären, hon är inte glad att ha den på sig.

Kommentarer
Postat av: Skogens drottning

Nä men det är väl klart att hon inte gillar att ha tratt, stackarn :) Trist det är när hundarna inte är ok, min har ju fått någon skum åkomma som dyker upp ibland och då är det STORA smärtor vi pratar om, riktigt riktigt ont får han. Och vi har besökt ortoped, sjukgymnast och röntgat honom nu men man hittar ingenting annat än en liten förtätning i mjukdelsvävnaden frampå ena hasen. Med lite tur så är det inflammerat där och därmed lite svullet så det kommer i kläm i hasleden, så nu medicinerar han och går med stöd - som fastnar i mattan ibland - snopet!



Ha det gott!

2009-10-30 @ 17:31:14
URL: http://metrobloggen.se/skogensdrottning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0