Godmorgon

2009-10-22 @ 09:23:01
Nu sitter jag här vid datorn och äter frukost. Varit ute med hundarna på långpromenad i skogen, mulet men skönt ute. Hundarna var jätte duktiga idag, jag varierade promenaden med att gå "fint" på kort koppel och "hopp och lek" gå på långt koppel.
 
På vägen hem möte jag en dam med sin lilla hund, mina gick på kort koppel jätte fint, hon titta lite förskräkt på mina hundar tog kort koppel på sin lilla hund och satte den ner. När vi gick förbi var det den som skällde mot oss, inte mina hundar, Nova var lite rädd men rätta sig efter mig när hon försökte dra i väg, Krita sa ingenting utan gick jätte fint bredvid mig. Det behövs inte så mycket för att man ska bli glad.




Lite bilder från promenaden, på en del kort kan man tro det är natt, det är så mörkt.

Kommentarer
Postat av: Lena,Moa,Maiko,Kelu

Hej på er! Tack för titten och inläggen på mina bloggar! Egentligen är jag en terriermänniska och älskar såna här små sträva saker. Vet inte hur det gick till att jag plötsligt har tre vallhundstyper. Åldern? Bekväm? Men drömmen om att återigen få ha en skotsk terrier lever!

2009-10-22 @ 23:01:59
URL: http://nysvansat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0