Nu har jag ...

2009-11-19 @ 14:26:55

... varit ute med hundarna. Nova gick jag en kortis med och så träna jag på "gå fint" och stannande under gång. Gick skapligt, men när jag säger stanna sätter hon sig och så får jag ställa henne och säga stanna igen, men snart får vi nog till det.

Krita var jag med på fotbollsplanen och träna, körde inkallning +  u-sväng + fot, jag vill kunna säga bara "fot" och så kommer hon och sätter sig bredvid mig, men jag vet det är bara träna, träna och träna. Sen fick hon också gå "fint" men jag hade långlina, sen fortsatte vi hemmåt så och det gick bra ända tills det kom en skata och störde, men jag kalla in henne och så fortsatte vi. Det är ju bra med störning, för jag vill ju kunna träna agility med henne i vår, så nu ska jag träna stenhårt!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena,Moa,Maiko,Kelu

Här försöker jag också att ta mig i kragen och träna - åtminstone Kelu som verkligen behöver det. Hon är i en sällsynt disträ ålder och gör inget ajälvmant..Tonåring? Hm...

2009-11-19 @ 19:36:31
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

ja man vet ju inte riktigt vad man ska tro , vissa säger att den är sann vissa säger tvärtom :D

2009-11-19 @ 22:13:29
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0