Jaha nu ...

2009-11-05 @ 19:20:50
... nu sitter jag framför datorn igen, förstår inte att jag alltid hamnar här! Setat och läst lite på andras bloggar.

I går kväll hade jag så ont i huvudet så jag inte visste vad jag skulle göra, inte ens två Alvedon och en Ipren hjälpte, somna tillslut i alla fall. Idag har jag känt mig yrslig hela dagen och en huvudvärk som legat på lur trots tabletter. Köpte Eeze på apoteket idag, peppar peppar så känns mitt huvut mycket lätter nu.

Emelie var förbi här idag igen, hon tog med sig Krita hem till sig, Krita ska sova där. Tycker det är bra att de får vara där lite innan vi ska till Thailand då hon ska passa dem på vardagarna och Jenny tar hand om dem på helgerna. Sen någon dag tar hon bara Nova, sen får hon väll ta båda också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0