Godmorgon

2009-11-24 @ 10:02:25
Idag blev det en lite längre skogstur, det är så skönt ute.
Idag fick de gå löst igen i skogen på samma ställe där jag aldrig mött någon i skogen, fungera jätte bra båda kom dirrekt på inkallning. Kändes så skönt!!! Men jag vet ju inte om de skulle funka om vi möter någon i skogen, men nu är jag så glad för att jag kan ha dem lös en stund och de sätter inte nosen i backen och drar iväg, utan håller sig i närheten. Det går framåt i alla fall!




På vägen hemåt möttes vi av en jätte lampa, fast den visa sig bara en liten stund. Nu är det mulet ute igen.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Tack för kommentarerna. Den där lampan längtar jag efter den är lite väl osynlig.Både jag o´ch Diva mår bättre nu idag så det ska nog bli bra med andra hundar tacko loc har vi snälla både där vi tränar med hästen och på hundklubben. Ha det gott

Kram angelika

2009-11-24 @ 21:23:10
URL: http://fridsborgskennel.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilka underbara bilder på dina söta russlar.

Fingal kan vi inte släppa lös för då sticker han direkt och jagar djur han har otroligt med jaktinstinkt i sig. Vi övar med tassen så mycket vi kan att ha honom lös. Men vi bor i ett område med mycket hundrädda personer och stora vägar. Så vi vill inte släppa mhonom lös här hemma.

Den där jättelampan har jag beställt till på tisdag när vi ska flytta,

Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-11-25 @ 08:28:14
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0