Sömntuta!!!

2009-07-21 @ 18:00:25
Hej i morse vaknade jag 10 minuter över 10, gick väll inte upp förren halv 11. Jag mins inte när jag sov så länge senast. Men vi har vänt på dygnet lite nu när vi har semester, uppe sent på kvällarna. Men det som fövånar mig mest är att hundarna sov så länge Nova brukar väcka en tidigt. Fast de hade sovit i Jennys säng i natt och kom ner till oss tidigt i morse, så det somna väll om gott de också.

Idag var Jenny och jag nere på stan och leta klänningar till Pierre och Nayoungs bröllop, men det fanns inte så mycket att välja på, hitta två som jag ändå tyckte om, hängt undan dem till fredag. Har en gamal klänning som jag tycker om men den är svart kanske inte så passande till ett sommar bröllop. Vi får ta och åka till Skärholmen i morgon och se om vi kan hitta något bättre där. Micke behöver ju också byxor och skjorta och Jenny hitta inget heller idag.


Såg bättre ut på, än på kortet!                Den tyckte jag om!

 
En gamal klänning, fin men så mörk!

Tog en kort promenad med hundarna i lilla skogen, hitta hallon då. Jenny vräkte i sig av skogen skatter, smulltron, blåbär och hallon. Vi borde nog ta en tur och plocka lite bär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0