Shoppat!

2009-07-24 @ 18:47:58
Idag har vi (jag, Micke, Emelie och Jenny) varit i Skärholmen och handlat kläder till bröllopet. Micke hittade ju så klart på en gång en beigekostym (jätte fin). Medans vi andra fick gå från affär till affärn, men jag hitta en klänning till slut på Oasis, jätte fin. Emelie och Jenny gick också igenom alla affärer innan de hitta något. Sen hitta jag ett par beige skor på Belleshoes. Allt vi handla var det nedsatt pris på, så vi kom billigare undan och det är ju bra.

Sen när vi kom hem så prova vi allt och skulle ta kort, då fick Nova CP-ryck och bett sig tag i Kritas nacke och morra, de hade ju fått ben så Nova skulle ju försvara korgen men hon fick veta att det inte är hon som bestämmer. Men Micke han ju ta av sig allt innan vi han ta kort, tyvärr han var jätte fin!!!


Jag i klänningen och skorna!


Jenny i sin klänning, Fin!


Emelies outfit!

   
Mickes kavaj och skjorta!                 Mina skor!


Nova och Krita samms igen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0