BRÖLLOP!

2009-07-31 @ 11:12:33
Ja så var vi då på bröllopet igår i Trosa kyrka. Det var jätte fint, de var fina. Nayoungs klänning var jätte fin. Efteråt var det mat på Trosa Sjökrog, god mat, lite trångt rum, men mysigt ändå. Hoppas bara Pierre och Nayoung är nöjda med gårdagen det var ju deras dag. Här kommer lite bilder.


Nayoung och Pierre

Med föräldrarna

Jag och Micke

Nayoungs familj med

När de anlände till Trosa sjökrog

Dax att skära tårtan

Present dax!

Det blev ingen vals men en tryckare!

Emelie

Jenny

Jag och brudparet

Far och son!

Det var ett litet ur plock av bilder!

I morse när jag var ute och gick med hundarna blev jag så glad!!!! Det var på slutet på rundan som vi möte en dvärgspets som också är lite rädd för andra hundar så den brukar skälla på mina och Nova och Krita på den. Men idag när vi mötte den så skälde den på oss men mina hundar sa inget utan gick snällt förbi, Nova snegla lite på den men var inte alls så där rädd som hon brukar. När vi gått förbi vände Nova sig om och sa "voff" och sen inget mer, de snegla bakåt några gånger men inget mer. Då kände jag bara "YES" det kanske kan bli bra!!!!


Mina duktiga hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0