Ännu en dag

2009-07-22 @ 19:34:07
Igår när vi var ute och gick med hundarna möte vi han som äger pitbullen som bet Nova. Han fråga hur det var med henne och vi berätta om tanden och att det nog behöver ta bort rötterna och då sa han samma sak som sin tjej att vi bara skulle säga till vad det kosta så betalar det. Sen bad han så mycket om uräkt för det som hänt. De har kanske fått sig en tankeställare, jag hoppas det i alla fall.

Idag skulle vi ju ha åkt till Skärholmen, blev inte så orka inte och Emelie och Micke tycker det är bättre att vi åker på fredag när vi fått lön och det kan jag ju hålla med om att det är bättre. Jenny blev sur på mig, det förstår jag när jag sagt att vi skulle åka och sen inte gör det, FÖRLÅT Jenny!!!

Sen var Micke och jag ut och åkte hoj, åkte till Nynäshamn, fina hojvägar. Det var skönt att åka idag när det inte blåste. Stanna på vägen i Sorunda och tog varsin Magnum, gott men varmt. När vi kom hem satt jag en stund och sola på balkongen, det var nästan förvarmt. Men det var ändå skönt att få lite sol och värme på sig. Det har ju inte varit så fint väder sen vi kom hem från Öland och sen blir det ju inte samma sak, där är man ju ute nästan hela tiden, här blir det ju bara när man går ut med hundarna, ska man sätta sig ute måste man ju packa med sig lite när man inte bara kan gå rakt ut på en gräsmatta och vi har ju inte sol på balkongen förens vid halv tre ungefär men sen har vi fram till åtta ungefär och det är ju skönt.

    
Krita spejar på katten                           Blommor på balkongen
    
Blommor på balkongen                        Nova på väg ut på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0