Nova har börjat ...

2009-12-09 @ 20:05:26
... halta igen, så nu får hon bara korta promenader igen. Jag vet inte vad hon gjort, kan inte hitta något och hon verkar inte ha ont när man klämmer heller. Det enda som är att svampen kommit tillbaka på klorna igen, vi tvättar med Fungoral schampoo så får vi hoppas det blir bättre. Annars får det bli en ny tur till veterinären!

Så jag fick ta Krita på en promenad själv, men det är skönt att gått ut med bra en hund. Fast jag önska vi kunnat gå i skogen, ville inte gå själv med pannlampan.

Kommentarer
Postat av: Skogens drottning

Åh vad jobbigt det är med djur som har krämpor, man blir ju alldeles nervös på dom. Här verkar det - peppar peppar - hålla sig lugnt på benfronten i alla fall!



C måste också läsa matte D, kanske det ev blir E också. Han går tekniska programmet och då ingår ju i vart fall D, beror lite på om fjärde året blir aktuellt eller inte.



Ha det gott!

2009-12-09 @ 21:29:00
URL: http://skogsdrottning.wordpress.com/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Stackars lilla Nova som har ont. Håller mina tummar så hårt jag kan att hon snart blir bra. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram Marina

2009-12-10 @ 09:53:49
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Karro

Vad fin hon är, våran ena katt heter Nova :)

Gud vad jobbigt när hon är halt, hoppas att ni kommer på vad det är för fel snart.

2009-12-10 @ 13:49:12
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0