Godmorgon

2009-12-16 @ 09:19:37
Varit ute med hundarna på promenad. Riktigt kallt ute när det blåser. De har nyligen byggt en rastgård inte så långt i från där jag bor. Gick dit idag så hundarna fick springa lite löst där, jag tror den fick godkänt utav dem, tom Krita sprang och jaga efter snöbollarna jag kasta.



Nä nu ska jag äta klart min frukost och surfa runt lite på nätet. Sen ska jag krypa ner i sängen, har varit uppe sen straxt efter fyra. Hade en patient, men vi var klara halv sju så det var ingen ide att gå och lägga sig igen.

Kommentarer
Postat av: Leonora

God morgon!

Härligt med all snö. Mina hundar e också lyckliga.

Då får jag väl säga Sov gott då!

Själv ska jag till sjukgymnasten.

Ha de bra

2009-12-16 @ 10:36:44
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0