Godmorgon

2009-12-27 @ 10:15:09
Har precis varit ue med hundarna på en liten promenad. Vi mötte en stor, svart läskig hund, inte ens Krita ville hälsa. Nova stod bakom mina ben och skällde när jag jag stod och prata med ägarna.

På vägen hem sprang jag med dem över fotbollsplan, det var så djupt och hård snö så jag sprang före dem. Det har väll aldrig hänt att jag kommer först till andra sidan!!



Idag ska vi åka till Trosa och hälsa på Mickes föräldrar, vi har inte träffats under julen så det blir idag. Vi ska prata lite om Thailand också, de ska ju också med dit. Men det ska vara där i fyra veckor och vi två.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hej!

Härliga bilder.

Själv e jag på jobbet, mitt uppe i långpass tom måndag kväll.

Ha de gott

Kram

2009-12-27 @ 16:06:03
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0