Tråkväder

2009-08-22 @ 11:31:59
Idag är det mulet, regnar inte just nu men det gjorde när jag var ute med hundarna i morse. Jag måste köpa ett bra regnställ, det jag har funkar inte alls, var blöt som bara den när jag kom in. Vi möte en liten Jack Russel valp som var åtta månader i skogen, den var så söt. Men Nova var ju rädd för honom i alla fall, inte Krita hon hälsa glatt.

När vi kom hem sprang Krita och Nova runt och busa med varandra som galningar, som de alltid gör när de är blöta. Och Krita kan ju inte leka utan boll, även när hon blir glad så springer hon och hämtar en boll.
  
  

Jag måste skaffa mig en ny kamera med snabb utlösning, nu hinner ju hundarna fara iväg innan man tar bilden, så den blir suddig. Ibland undrar jag om de inte vet att man ska ta kort, de sitter så fint och så startar man bara kameran så sticker de iväg, precis som de inte vill vara med på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0