Regn, regn ...

2009-08-26 @ 10:51:13
... och åter regn. Riktigt tråkigt väder idag. Men de har ju sagt att det ska klarna upp till eftermidagen, hoppas de har rätt! Kom hem från jobbet i morse vid halv nio tiden, mundera mig med regnställ, stövlar och keps innan jag tog hundarna på promenad. Nova blir så bussig när det regnar hon vill att man ska plaska i alla vatten pölar så hon kan försöka ta vattenet, hon gillar verkligen vatten.




Jag måste skaffa mig en ny kamera, en som tål vatten så man kan ta kort i regnet utan att vara rädd att den går sönder. Och det vore ju häftigt att kunna ta kort under vattnet i thailand. Ska ut på nätet och leta efter en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0