Jaha då var ...

2009-08-30 @ 13:27:39


... jourveckan klar för den här gången, kom upp i 6,5 timmars övertid. Den här veckan var lugnare än förra. Nu har jag inga extra jourer förrens i december, det är skönt. Var uppe i natt och jobba, det gick inte så bra för patienten, fast vi gjorde allt vi kunde. Det känns inte så kul när det blir så men så är ju livet man vet ju aldrig när man ska dö. Haft mycket dåliga patienter på sista tiden.

Har sovit ett par timmar nu när jag kom hem. Känner mig fortfarande trött och seg. Ska ta och hoppa in i duschen och se om jag vaknar till av det. Men jag får nog ta och gå ut med hundarna först, det är dax för en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0