Idag var ...

2009-08-24 @ 21:39:33
... jag på privatlektion med Nova igen. Stina hade med sin mopps, jag tyckte Nova var duktig, även om hon inte vågade gå fram till henne så var hon intresserad av henne och nyfiken. Ska träffas igen nästa vecka, få se om det inte kan gå lite bättre då, hoppas. Tills dess får vi fortsätta att jobba på men Nova som vi gjort sedan förra gången. Hade tänkt att gå med på hundpromenaden men gjorde inte det, tyckte det räckte med den timme vi tränat. 

Nova efter vi träffat Stina hon var helt slut.

Efter det mötte jag upp Micke utan för kommunen, Micke var tvungen att lämna jobbar bilen. Han har varit hemma för han har ryggskott igen. Han hjälpte Peter att sätta upp markiser och sen fick han ont, så han ska vara hemma i morgon också. När vi kom tillbaka tog vi en kort promenad med hundarna och då stötte vi på den här igelkotten.

Hundarna var jätte intresserade av den men det fick nöja sig med att se den på håll. Nu ska jag ta ut hundarna på kissa godnatt rundan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0